lördag 28 januari 2012

Om att bli firad.

Jag hade kalas..


Fick en finfin Trädgårdsbok som det med största sannolikhet kommer bläddras hej vilt i. Och underbart doftande vackra blommor flyttade hem till mig via några av kalasgästerna.
De står faktiskt fina fortfarande!



Jag bjöd på kakor och bullar.


Min mamma kom med en mumsig gräddtårta :)


Jag fick mera blommor. Riset i buketten står fortfarande fint och små blad börjar slå ut :) Och Aloe Vera produkter som använts flitigt sen dagen jag fick dom.


Och finaste Glasunderläggen från en Antik och Kuriosabutik.

En present kommer jag få visa senare.. fick nämligen en peng att köpa mig ett nytt stort rejält staffli för.. eller kanske färgpigment, oljefärger och något mer, det får jag se :)

Presentkort på ett köpcentrum några mil bort fick jag också.. och vad det byttes ut mot har ni säkert redan lagt märke till (Allt är inte alltid vad det ser ut att vara)..


Presentkortspengen räckte även till några band och en blomspruta från Panduro :)


Himla fint alltsammans! Men finast av allt den där dagen var ändå alla som kom för att gratulera och umgås en stund ♥ En dag jag kommer fortsätta leva på länge.. Tack tack för finfina presenter, trevligt umgänge och en underbar dag! ♥

/Linn

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...