fredag 13 januari 2012

Har man kalas så har man! Och goaste bästaste lilla ungen ♥

Jag firades ju med tårta till frukost på min 30 års dag.



Och inte nog med det tyckte dottern, och dukade fram två tårtor till och mängder av finporslin.




Så tja.. har man kalas så har man, då kan man likväl slå till på stort och bulla upp riktigt rejält. Eller vad säger ni? Varför nöja sig med en tårta liksom ;)

Och på tal om kalas. Dottern har tjatat sen innan Jul om att hon själv Faktiskt fyller år snart, "Jag fyller 3 år i Mars. Mamma fyller år i Januari och pappa i Maj" som hon själv säger. "Då ska jag ha kalas!" fortsätter hon sen :) Sen rabblar hon upp alla namnen på alla de kompisar hon har på öppna förskolan bland annat, och som hon tycker måste komma på hennes 3 års kalas. Som är i Mars. Mycket viktigt. Det Är i Mars! Hihi goa unge! Min lilla tjatmoster och pratkvarn :)

/Linn

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...