lördag 19 november 2011

Att hållas på sträckbänken ;)

Tanken var ju inte alls att inlägget med mitt stora pakets innehåll skulle vänta i flera dagar, utan bara till senare samma kväll. Ojdå, tänk så det kan gå.. Ska jag skylla på dåligt minne, ingen lust, ont om tid, eller bara ett riktigt kasst innehåll i den stora lådan mån tro? ;)



Ja såhär såg ju paketet ut - min vinst!

Och det här var det, en finfin vinst från Göteborgskex minsann! :)
Närmare 3,5 kilos innehåll, tokmycket kakor med andra ord ;)



Ser ni den lilla handen?
Kan då inte vara särskilt svårt att gissa vilken sort dottern tyckte vi skulle smaka först ;)


Jag är dessutom löjligt förtjust i illustrationerna runtom lådan, helt i min smak och lite åt den stil som jag själv illustrerar i.

Trevlig helg!
/Linn

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...