tisdag 6 mars 2012

I pysseltagen.. för snart är det 3 års kalas!

I helgen som kommer så fyller dottern 3 år, så nu är jag riktigt i pysseltagen igen!



Jag har färgat pappret i dessa olika färger själv, men man kan såklart använda sig av redan färdigfärgade papper som man köper i nån hobbybutik eller dylikt.



Men i det här fallet hade jag bara vita papper hemma och fick således färga papprena själv :)


Har på frihand klippt ut vimplarna, så det skiljer nån enstaka millimeter på storleken på dem alla, men det är väl bara charmigt, och ändå inget som syns med blotta ögat ;)

Sen har jag använt guld och silverpennor och gjort prickar runt kanterna, allt för lite extra piff!


Ca 50 vimplar gjorda hittills! Vad tror ni dom ska användas till? ;)

Nej ni, nu ska jag ge mig ut i trädgården med dottern en liten stund innan solen går ner. Och sen är det hög tid att göra stora vimplar att hänga i taket :)

Trevlig kväll!

/Linn

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...