lördag 11 augusti 2012

Om att ha maten UTANPÅ kroppen.

Jag håller på och renoverar på övervåningen i huset.
Oftast går det finfint och flyter på bra. Men ibland, såsom idag, går det väl något sämre. För här sitter jag nu med två blåslagna, svullna och hemskt ömma fötter...



Och vad har jag då gjort, undrar kanske ni.
Jo ni, såhär är det att jag har en sjukdom som ibland gör att mina kroppsdelar lever sitt egna lilla liv. Och just i detta nu så tycker jag såklart att det känns ofantligt onödigt att min sjukdom skulle göra så att mina händer ofrivilligt öppnades precis när jag höll i ett jättetungt element! Rakt ner över båda mina fötterna damp elementet ner när det for ur mina händer - Aj aj aj!

De frysta ärtorna är helt klart mina bästa vänner just nu ;)

Svullnaden gick ner riktigt fint trots allt, så nu hoppas jag på att kunna återgå till renoveringen om en liten stund igen. Och nog ska jag väl klara av att jobba vidare med renoveringen trots viss svullnad och blåa tår och fötter.. jorå, det går! :)

Och vad säger ni, Ståltåhätta kanske vore nåt att lägga till på önskelistan över "bra och ha saker"? ;)

Och passande nog ser mina tår gröna ut, haha!

Trevlig helg!

/Linn

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...