onsdag 7 september 2011

Attans och Nya tag!

Om det inte var så att jag stukat min ena ankel riktigt riktigt illa, sådär så den egentligen borde vara bruten. Så hade övervåningen i vårt hus stått klar nu!
Eller ja, typ iallafall. Jag hade ju kommit bra mycket längre på dessa snart 12 dagar Utan en illa stukad ankel, än vad jag nu gjort som säng/soffliggandes i över 1 vecka!! Grrrrrrr.. otroligt enerverande att vilja SÅ mycket, men inget kunna göra åt saken!

Och som om en stukad ankel inte vore nog. Så ådrog jag mig lite härligt ryggskott på det också! ^^ ;)

Och en mysig fläskläpp (av misstag skallad av dottern) på det, haha orkar inte hahaha *ruskar på huvudet* Suck, hehe ;)

Aja, bortsätt från en tur till Öppna Förskolan imorgon (ja för nu kan jag faktiskt gå igen, knaggligt, men ändå!), så ska jag banne mig ta tag i att sy ett nytt överdrag till dotterns sittpuff! Tror det kommer bli finemang minsann :)


/Linn

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...